TANPA PERMULAAN ANDA TIDAK AKAN SAMPAI KEMANA-MANA..."Dan Barangsiapa yang tidak pernah melakukan kesalahan, maka dia tidak pernah mencoba sesuatu yang baru"

Thursday, February 9, 2012

ENERCHI DAN 32 JUS BERRY

SATU-SATUNYA PRODUK YANG BERINOVASI TINGGI 

Formula ENERCHI mempunyai Berry2 yang terpilih dan dicampur dengan CORDYCEPS, ALOEVERA & ALFALFA CHOLOROPHYLL DAN STEVIA, satu2nya Produk yang berinovasi tinggi dan di kilangkan di Malaysia.

KELEBIHAN ENERCHI 
*Memberi tenaga Zahir & Bathin dengan cepat dan berkesan
*Pencegahan DIABETES
*Pencegahan CANCER
*Pencegahan Sakit JANTUNG & STROKE
*Anti Penuaan (AWET MUDA)
*Merendahkan KOLESTROL
*Meningkatkan Fungsi SEXUAL
*Menggalakkan Pencernaan
*Meningkatkan sistem Imunan dan banyak lagi..!

Enerchi adalah jus buah-buahan campuran yang menyediakan nutrisi yang diperlukan setiap hari, mineral dan tenaga! Ini mengandungi ekstrak Cordyceps, 32 jenis jus buah, Klorofil dan Aloe Vera ekstrak.

Mengandungi :

1. 32 BERRIES- Antioksidan dalam badan kita boleh disintesiskan, atau dibekalkan daripada jenis makanan. Antioksidan boleh mengurangkan radikal bebas dan meningkatkan penghapusan untuk melawan kesan sampingan daripada radikal bebas. Ia mengurangkan keletihan, dan meningkatkan pemulihan fizikal.

2. CORDYCEPS - Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan libido, pembinaan otot dan meningkatkan prestasi fizikal, membantu anti-aging dan mengurangkan kelelahan, meningkatkan fungsi pernafasan, meningkatkan penyerapan oksigen bimbit, pemanfaatan sistem vaskular,mengukuhkan otot jantung dan melindungi hati dan buah pinggang.

3. ALOE VERA - Meningkatkan sistem kekebalan tubuh secara keseluruhan, membantu memperbaiki keadaan penyakit kronik, menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru, luka dan perbaikan sel mengeras kembali pepada keadaan sihat, meningkatkan peredaran darah, detoksifikasi racun dalam tubuh dan membekalkan vitamin, asid amino dan mineral.

4. ALFALFA CHLOROPHYLL - Klorofil alfalfa digunakan untuk meningkatkan asupan oksigen ke dalam sel dan sebagai pembersih darah. Membantu menghalang jangkitan bakteria, mengurangkan keradangan, membunuh kuman dan menghilangkan rasa sakit, mempercepatkan penyembuhan luka, meningkatkan peredaran darah, memperbaiki sistem pencernaan, meningkatkan sistem kekebalan tubuh da meningkatkan fungsi ginjal dan kandung kemih.


No comments: